2011. május 31., kedd

Ágota és István, esküvő, Ózd

A múlt héten esküvőre votlam hivatalos fotózni. Ágotáékat már régóta ismerem külön-külön is :) Így nagyon örültem annak, hogy én fotózhattam őket. A feladat nem volt egyszerű, mivel "szokványos" (tavas, fás, zöldes stb.) képeket nem akartak. Szerencsére találtam egy helyszínt esküvőhöz még a tél folyamán, ami tetszett nekik is - mivel illett az elképzelésikhez. A fotózkodás másik helyét viszont nem láttam, oda csak ők mentek el - én akkor kertipartiztam az oviban. Néhány képet azért készítettek és át is küldték nekem, hogy nézzem meg, mit szólok hozzá - oda voltam meg vissza. Köszönhetően annak, hogy itt Ózdon megszűnt a gyár és a kedves feketébb polgártársak szorgos hangyaként szétkapták a maradék mágnesezhető részét, igen sok rom maradt ránk. Már csak ki kellett használni. Az esküvő további része sem volt igazán szokványos - a polgári részt már letudták a héten, volt egy vacsora a családnak, rokonságnak és egy ereszd el a hajam buli a haveroknak, munkatársaknak.







































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése